Smaakgarantie

Als je een aankoop doet bij DoodleFood is de wettelijke garantie van toepassing.
De wettelijke garantie houdt in, dat een product moet voldoen aan wat men er redelijkerwijs van mag verwachten.
Naast deze wettelijke garantie, bieden wij ook een unieke smaakgarantie op al onze brokken.

Wil je gebruik maken van onze unieke smaakgarantie, neem dan altijd eerst contact op met onze klantenservice.

Mail naar info@doodlefood.nl of bel naar 06 1805 6140.

Wat houdt smaakgarantie in?

Vindt jouw Doodle de brokken die je bij ons hebt besteld niet lekker? Stuur het dan retour.
Je ontvangt jouw aankoopbedrag dan zo spoedig mogelijk terug op je bankrekening. Deze smaakgarantie is dus ideaal als je bij ons een nieuwe voeding koopt, maar wanneer thuis blijkt dat jouw Doodle jouw keuze voeding niet lekker vindt.

Smaakgarantie

Wat houdt smaakgarantie in?

Vindt jouw Doodle de brokken die je bij ons hebt besteld niet lekker? Dan mag je ze retourneren.
Je ontvangt jouw aankoopbedrag dan zo spoedig mogelijk terug op je bankrekening. Deze smaakgarantie is dus ideaal als je bij ons een nieuwe voeding koopt, maar wanneer thuis blijkt dat jouw Doodle jouw keuze voeding niet lekker vindt.

Wat zijn de voorwaarden van de smaakgarantie?

• De smaakgarantie is geldig op alle brokken (lichtste variant).

• De smaakgarantie is van toepassing op de lichtste (goedkoopste) variant. Is er van één bepaalde brok bijvoorbeeld één variant van 2 kg en één variant van 12 kg in onze shop te bestellen, dan geldt de smaakgarantie enkel op de variant van 2 kg.

• Wanneer je voer naar ons retourneert, mag de inhoud maximaal voor 20% verbruikt zijn. Voordat je een open verpakking aan ons retourneert, dien je contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan per e-mail info@doodlefood.nl of per telefoon 06 1805 6140. Wij sturen je dan per e-mail een smaakgarantie formulier. Nadat je deze ingevuld en teruggemaild hebt, ontvang je een retoursticker.

Wat zijn de voorwaarden van de smaakgarantie?

• De smaakgarantie is van toepassing op de lichtste (goedkoopste) variant. Is er van een bepaalde brok bijvoorbeeld één variant van 2 kg en één variant van 12 kg in onze shop te bestellen, dan geldt de smaakgarantie enkel op de variant van 2 kg.

• Wanneer je voer naar ons retourneert, mag de inhoud maximaal voor 20% verbruikt zijn. Voordat je een open verpakking aan ons retourneert, dien je contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan per e-mail info@doodlefood.nl of per telefoon 085 – 060 3702 . Wij sturen je dan per e-mail een smaakgarantie formulier. Nadat je deze ingevuld en teruggemaild hebt, ontvang je een retoursticker.

• De kosten voor het retour sturen van een product zijn voor je eigen rekening en worden van het aankoopbedrag afgehaald.

• Zodra wij je retour hebben ontvangen, controleren wij of er inderdaad niet meer dan 20% uit de verpakking is, en ontvang je zo spoedig mogelijk het aankoopbedrag terug. Dit aankoopbedrag wordt op je bankrekening gestort. Eventueel betaalde verzendkosten bij aankoop worden ook teruggestort.

• Heb je zonder DoodleFood account besteld en wil je gebruik maken van de smaakgarantie, maak dan een account aan voordat je jouw pakket retourneert. Je dient een account aan te maken met het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst.

• Per bestelling mag je maximaal één keer gebruik maken van de smaakgarantie. Mocht je Doodle het nieuwe voer ook niet lekker vinden, dan kan je dus geen gebruik meer maken van de smaakgarantie.

Retouradres

DoodleFood VOF
Blokjesplaat 8
4465BC Goes

• De kosten voor het retour sturen van een product zijn voor je eigen rekening en worden van het aankoopbedrag afgehaald.

• Zodra wij je retour hebben ontvangen, controleren wij of er inderdaad niet meer dan 20% uit de verpakking is, en ontvang je zo spoedig mogelijk het aankoopbedrag terug. Dit aankoopbedrag wordt op je bankrekening gestort. Eventueel betaalde verzendkosten bij aankoop worden ook teruggestort.

• Heb je zonder DoodleFood account besteld en wil je gebruik maken van de smaakgarantie, maak dan een account aan voordat je jouw pakket retourneert. Je dient een account aan te maken met het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst.

• Per bestelling mag je maximaal één keer gebruik maken van de smaakgarantie. Mocht je Doodle het nieuwe voer ook niet lekker vinden, dan kan je dus geen gebruik meer maken van de smaakgarantie.

Retouradres

DoodleFood VOF
Blokjesplaat 8
4465BC Goes